ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    פרופיל ניתוק לגבס – פרפקט דיפו בע"מ

    פרופיל ניתוק לגבס, המיוצר בדרך כלל מאלומיניום, נועד ליצור הפרדות או צורות ייחודיות בעבודות גבס. פרופילים אלו חיוניים בבנייה מודרנית, ומספקים קווים נקיים ומדויקים ומאפשרים אפשרויות עיצוב שונות. הם מסייעים בגימור מסודר של קצוות, יצירת תקרות צפות בשילוב אלמנטים של תאורה. באמצעות פרופיל ניתוק לגבס, בנאים יכולים להשיג מראה מקצועי ומלוטש, המשפר את האסתטיקה והפונקציונליות הכוללת. חלק מהשירות המוצרים של פרפקט דיפו מספק הוא את הפרופילים לניתוק גבס, כאן תקבלו את הציוד הנדרש לכם.

    סוגי פרופילים לניתוק גבס

    • פרופילי אלומיניום שקועים: נועדו ליצור חלל עבור פאנל ריצוף בתוך קירות, ולהשאיר אזור מפול. פרופילים אלו הם רב תכליתיים ולעיתים ניתן להשתמש בהם כפאנלים בפני עצמם. בדרך כלל, הם עשויים מאלומיניום ומגיעים באורך של 3.00 מטר. השימוש העיקרי בהם הוא ביצירת אזורים חלקים ושקועים שיכולים להכיל אלמנטים בעיצוביים שונים.

     

    • פרופיל אלומיניום סטנדרטיים: משמשים בדרך כלל לתקרות גבס וקירות. פרופילים אלו, מגיעים בגדלים של 15 מ"מ ו-13 מ"מ, מושלמים לחיבור משקופי דלתות והגדרות נישות. הם מגיעים בגימור כמו לבן או ניקל, ומוסיפים מראה נקי ומלוטש לכל חלל. הם חיוניים להשגת מעברים חלקים וקווים נקיים בעבודות גבס.

     

    • פרופילים ייעודיים: פרופילים ייעודיים יש כמה סגנונות. פרופיל STR פופולרי ליצירת תקרות צפות וניתן למצוא אותו גם בגודל 25 מ"מ. פרופיל אומגה 15 מ"מ אידיאלי ליצירת קווי ניתוק ומומלץ מאוד עבור עיצובים מגוונים. פרופילים המתאימים לתאורה, כמו אלו המיועדים לפסי לד, מספקים שילוב מעולה עבור פתרונות תאורה מודרניים. פרופילי פינות מושלמים לגימור קשתות, ומשפרים את המראה האסתטי של חללים גדולים.

    יישומים ויתרונות של פרופיל ניתוק לגבס

    פרופילים לניתוק גבס כמו אלו העשויים מאלומיניום שקוע, אידיאליים לשילוב פאנלים מבודדים בתוך קירות, בעוד שפרופיל אלומיניום סטנדרטיים מושלמים לחיבור משקופי דלתות והגדרת נישות. פרופילים ייעודיים, כגון אלו המיועדים לתקרות צפות או לשילוב רצועות לד, משפרים את גמישות העיצוב. באופן כללי, פרופיל ניתוק לגבס מסייעה להשגת תוצאות מדויקות ואסתטיות בפרויקטים שונים של עבודות גבס. צרו קשר איתנו פרפקט דיפו וגלו את המבחר שלנו ומצאו את הכלים והחומרים המתאימים לפרויקט שלכם.

     

    קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים
    052-4421500 WhatsApp